ოფისის ინტერიერის დასუფთავების მნიშვნელობა არ შეიძლება შეფასდეს. სისუფთავისა და წესრიგის დაცვა არ არის მხოლოდ ყოველდღიური რუტინა, არამედ მთავარი პუნქტია ხელსაყრელი გარემოს შესაქმნელად. გადატვირთული, მტვრიანი, დაბინძურებული სივრცე უარყოფითად აისახება ადამიანის ჯანმრთელობასა და მუშაობაზე.
თანამშრომლის ეფექტურობა იზრდება:
· წესრიგი სამუშაო ადგილზე. გადატვირთული მაგიდა, სავსე ნაგვის ურნა, ჭუჭყიანი ავეჯი და უცხო, არასასიამოვნო სუნი შეიძლება იყოს გამაღიზიანებელი. რაც ნაკლებია ყურადღების გაფანტვა, მით უფრო მაღალია თანამშრომლის კონცენტრაცია.
· კარგი ზოგადი ჰიგიენური გარემო. ჭუჭყი და მტვერი შეიძლება გახდეს ალერგენების წყარო, ასევე ხდება ბაქტერიების გავრცელება.
· შენობების მაღალი ხარისხის დასუფთავება ამცირებს ავადობის დონეს, უზრუნველყოფს უსაფრთხო გარემოს.
· უსაფრთხოების სტანდარტების დაცვა - ხელს უშლის შემთხვევით დაზიანებებს და ხანძრის რისკებს, რომლებიც დაკავშირებულია ნარჩენებისა და უცხო საგნების დაგროვებასთან.
· აღჭურვილობის სერვისუნარიანობა. მტვერი უარყოფითად მოქმედებს საოფისე მოწყობილობების მდგომარეობაზე, რეგულარული გაწმენდა ახანგრძლივებს მათ მომსახურების ვადას.
დასუფთავების მენეჯერების ქმედებები მიმართულია სხვადასხვა პრობლემის გადაჭრაზე. სპეციალიზებული ხელსაწყოებისა და აღჭურვილობის გამოყენებით, მათ შეუძლიათ მიაღწიონ მაქსიმალურ სისუფთავეს ოთახში. წესრიგი და ჰიგიენა ქმნის კარგად ორგანიზებულ სივრცეს და უზრუნველყოფს ფსიქოლოგიურ კომფორტს, რაც გავლენას ახდენს პერსონალის პროდუქტიულობასა და მოტივაციაზე.
გარდა ამისა, რეგულარული დასუფთავება ამცირებს ოფისების მიმდინარე რემონტის, ავეჯის და ელექტრომოწყობილობის აღდგენის ხარჯებს და ასევე აუმჯობესებს დაწესებულების სტატუსს ვიზიტორების, კლიენტებისა თუ პარტნიორების თვალში.
სამუშაო, რომელიც შედის ყოვლისმომცველ დასუფთავების აქტივობებში:
· ხილული დაბინძურების მოცილება სხვადასხვა ზედაპირებიდან;
· იატაკის მშრალი და სველი წმენდა;
· სველი წერტილების დეზინფექცია;
· ნაგვის გატანა;
· რბილი ავეჯის წმენდა;
· განათების მოწყობილობების რეცხვა თვეში ერთხელ;
· სარკის და შუშის ზედაპირების რეცხვა, ფანჯრების ჩათვლით.
საოფისე შენობების პროფესიული დასუფთავების ძირითადი მოთხოვნები:
· სერტიფიცირებული, უსაფრთხო და ეფექტური საწმენდი ქიმიქატებისა და პროფესიონალური აღჭურვილობის გამოყენება;
· პასუხიმგებლობით მიდგომა სამუშაოსადმი;
· საოფისე სამუშაო გრაფიკის შესაბამისი დასუფთავების პროცესის რაციონალური დაგეგმვა.